medi Norway AS

Illustrasjonsbilde for ledig stilling
Back symbol Tilbake til oversikt

Ønsker du å kombinere din helsefaglige kompetanse med god kundeservice og spennende produkter?

Produktspesialist kundeservice

medi Norway er i vekst og vi søker en serviceinnstilt produktspesialist til kundeservice innen våre fagområder; kompresjonsbehandling, lymfødembehandling og ortopedi. Vi ser etter deg som trives med å være i kontakt med mange mennesker og som ønsker å bistå med din faglige kompetanse og dine evner til å se gode løsninger. Ved hjelp av medisinsk utstyr av høy kvalitet vil du være med på å løse problemer og forenkle kundenes hverdag.

I stillingen som produktspesialist vil du svare på henvendelser fra kunder over hele landet og hjelpe dem med å velge riktig produkt til sine pasienter, eller kunder. Disse henvendelsene kan kreve skreddersydde løsninger. Derfor er det viktig at du evner å være nøyaktig og har et godt øye for detaljer. Vi er opptatt av å levere kvalitet gjennom høy kompetanse, og forventer derfor at du setter deg grundig inn i våre produkter, slik at du er en ressurs i møte med våre kunders utfordringer og spørsmål. Du vil også kunne få mulighet til å jobbe med utforming av anbud, samt bidra i arbeid med produksjon av opplæringsmateriell og kataloger.

I medi Norway vi du bli en del av et kunnskapsrikt og serviceinnstilt team som er opptatt av å støtte og hjelpe hverandre til å skape gode opplevelser for våre kunder.

Ønskede kvalifikasjoner:
  • Helsefaglig utdannelse; fysioterapeut eller sykepleier.
  • Jobber strukturert og selvstendig
  • Ønsker og er opptatt av å holde deg faglig oppdatert.
  • Har erfaring med eller finner våre fagområder spennende (kompresjon, lymfologi, ortopedi og såleteknikk)
  • Kommuniserer godt skriftlig og muntlig, både på norsk og engelsk. Du er god på å formulere deg skriftlig, og liker å jobbe med tekst.
  • God IT- og systemforståelse.
  • Serviceinnstilt og opptatt av gode kundeopplevelser.
  • Personlige egenskaper og egnethet vektlegges.

Ansvarsområder:
  • Svare på daglige kundehenvendelser på telefon og epost
  • Veilede kunder og hjelpe med å finne riktig produkt
  • Håndtere innkommende ordrer og bestillinger
  • Holde deg oppdatert på våre produkter og deres bruksområder
  • Bistå i utforming av skriftlig materiell og anbud
  • Forefallende kontorarbeid

Vi tilbyr:
  • Grundig opplæring innen alle produktområdene
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Faglige utfordringer
  • Dyktige og hyggelige kollegaer i både inn- og utland

Arbeidssted vil være på vårt kontor i Kopervik, men du må være villig til å reise til vårt internasjonale hovedkontor i Bayreuth, Tyskland i forbindelse med opplæring. Det kan også bli aktuelt å delta på enkelte arrangementer i Norge ved behov for å støtte salgsteamet eller i opplæringsøyemed.

Har du spørsmål eller ønsker du en uforpliktende prat om stillingen? Ta kontakt med våre rådgivere i Human, Henrik Brandtzæg, på mobil 938 36 995, eller Magnus Ånestad, på mobil 992 67 888. Du kan også kontakte daglig leder i medi Norway AS, Ragnhild Davidsen på mobil 977 04 782.
 

Om medi Norway AS

medi Norway AS er datterselskap av tyske medi GmbH & Co KG. medi Norway har i mer enn 30 år markedsført og solgt helseartikler og medisinsk utstyr til helseforetak og institusjoner over hele landet. Vi har spesialkompetanse innen medisinsk kompresjon, utstyr for lymfødembehandling og ortopediske hjelpemidler. Våre kunder er helseforetak, fysioterapeuter,, bandagistforretninger, ortopediske verksteder og apotek. medi Norway har hovedkontor og lager på Karmøy utenfor Haugesund, men har hele landet som arbeidssted. medi har virksomhet i nesten 100 land verden over, herunder 25 datterselskap og ca. 3000 medarbeidere

Info

Søk nå

Klar for å ta nye steg i karrieren?

Registrer CVen din hos oss, så er du kanskje et skritt nærmere drømmejobben.

Registrer CV