Estate Management

Illustrasjonsbilde for ledig stilling
Back symbol Tilbake til oversikt

Ønsker du å utvikle tjenester som gir våre kunder lavere driftskostnader og økte inntekter?

Forretningsutvikler - Tjenesteutvikler

Vil du være med på vår spennende reise og utvikle relevante tjenester innenfor eiendommens bruksfase? Vi trenger deg som evner å utvikle tjenester innenfor administrativ, juridisk eller teknisk forvaltning, utleie næringslokaler eller prosjektadministrasjon.

Vår ambisjon er å være Vestlandets beste uavhengige aktør av forvaltning- og rådgivningstjenester i eiendommens bruksfase. Våre medarbeidere møter kundene slik vi selv ønsker å bli møtt. Vi holder det vi lover og behandler andres eiendeler som om de var våre egne. Våre medarbeidere gjør sitt ytterste for å være på sitt beste, alltid! For å oppnå ambisjonen har vi tro på å bygge en sterk arbeidskultur med fokus på trivsel, engasjement, lagånd og personlig utvikling. Vi ser etter personer som drives av de samme verdiene og som ønsker å være med å bygge det ledende forvaltningshuset i Bergen.

Skal du lykkes i stillingen er du god på ikke bare å identifisere, men også å utnytte kommersielle muligheter. Du må være selvstendig og kunne handle på eget initiativ, få ting til å skje og akseptere et selvstendig ansvar for resultater. Du bygger nyttige nettverk og er i stand til å bruke dem til å nå mål. Ønsker du å lykkes sammen med oss, er du en god lagspiller som deler kunnskap, erfaringer og informasjon og støtter andre for å nå teamets mål.


DINE ARBEIDSOPPGAVER:

Realisere visjonen: «lavere driftskostnader, økte inntekter»
Du får muligheten til å gi et dedikert fokus til tjenesteutvikling og konseptutvikling. Din hverdag vil handle om å utvikle produkter og tjenester som er relevante for våre ulike kundegrupper, gjennom det å se muligheter ut over faste termer og rammer. De siste årene har vist oss at bransjen kommer til å bli digitalisert og distribuert, og vår måte å tenke og utføre forvaltning kommer garantert til å se helt annerledes ut gjennom de neste årene. Vi har derfor behov for at du bidrar med en god digital forståelse og klarer å forstå og identifisere forbedringspotensialer.

Markedsføring, merkevarebygging og salg
Du får ansvar for å lede systematisk identifisering (forstå trender, kunder) og posisjonering og omsette dette til ideer, verdiforslag og prosjekter, som kan føre til innovasjon og bedret lønnsomhet. Du vil løpende bidra til å analysere og prioritere mulighetene som finnes i markedet. Du vil drive forretningsutviklingen som posisjonerer oss inn i fremtiden og ta eierskap til utvalgte strategiske satsinger. Gjennom dine nettverksbyggende aktiviteter og kontakt med markedet ser vi det som naturlig at du også bidrar i oppsøkende salg.

DIN KOMPETANSE OG EGENSKAPER:

Vi har ikke et krav eller en bestemt formening om hvilken utdanning eller arbeidserfaring du har med deg, men dersom du kjenner deg igjen i beskrivelsen under, synes vi du skal søke på stillingen og presentere ditt kandidatur:
 
  • Relevant utdanning og erfaring innen eiendom og eiendomsledelse
  • Du motiveres av innovasjon og tjenesteutvikling
  • Du har et strategisk blikk og forutser fremtidige endringer og muligheter
  • Du liker å oppnå kommersielle målsetninger og lønnsomhet
  • Du tar initiativ, er selvsikker og proaktiv

Nysgjerrig?
Ønsker du en uforpliktende og konfidensiell prat om stillingen? Kontakt vår rådgiver i Human, Edvard Thormodsæter, tlf. 958 82 299. Du kan også kontakte Estate Management for spørsmål, ved Roger Edvardsen, tlf. 932 47 198, eller Thomas Dale, tlf 905 52 574.


Søknadsfrist: 13. oktober 2021
 

Om Estate Management

Estate Management ble etablert mai 2020 og har på kort tid opparbeidet seg en solid kundemasse bestående av velkjente nasjonale og lokale eiendomsbesittere. Vi er en uavhengig rådgiver som tilbyr tverrfaglig rådgivning innen fire fagområder, administrativ/juridisk forvaltning, teknisk forvaltning, utleie næringslokaler og prosjektadministrasjon. Flere av våre medarbeidere har over 20 års erfaring fra eiendomsbransjen. Teamet består i dag av 7 dedikerte medarbeidere som elsker eiendomsfaget. I løpet av 2021 vil vi ha behov for å styrke våre avdelinger og vil i løpet av høsten rekruttere 4 nye medarbeidere.

Info

Søk nå

Klar for å ta nye steg i karrieren?

Registrer CVen din hos oss, så er du kanskje et skritt nærmere drømmejobben.

Registrer CV